It's a new day

Göttttt. Det blir inget med slemsjön i morgon, vi åker till Star bowling i stället, mucho bättre. Vi börjar 10.15 också, me like.
Idag lämnade vi i alla fall tillbaka alla böcker och det var sista riktiga skoldagen, så otroligt skönt. Och jag fick godkänt i matte också, som jag fruktat så. På onsdag ska vi väl bara städa och fixa, sen slutar vi på torsdag, jag längtar så att jag spricker!

Min kära ponny kanske hade velat bli rastad idag, men jag orkar verkligen inte. Hon får stå fram tills sommarlovet, sen måste jag väl sätta igång den fete. Hon sväller ju som en bulldeg vafan..inte okej egentligen. Men jag tjatar på mamma att jag vill låna hem en ponny över sommaren som för det första går att rida. Sen "vill" jag sälja Mini och köpa en större, som jag gärna hade velat komma ut på lite clear rounder med.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0