A NEW ONE

Eftersom jag kom hem vid 12 idag så tänkte jag rida. Men ser ni regnet eller? Nästan så att man drunknar. Så jag hoppar över det. Jag väljer att baka i stället, det gillar vi!

Har gjort en ny header också, nice va? Jag försöker dock lära mig gimp fortfarande, är inte riktigt pro på det ännu, jag är inte så bra så program och sånt, haha. Denna fick det bli så länge, rosa också. Passar perfekt nu till sommaren, och det är sommar lov i morgon! :D Plus att vi börjar halv 11. Måste bara hitta ett par sulor till mina nya skor som är lite stora, det gäller att leta ihjäl sig hemma eftersom jag redan använt alla, haha.
Jag tänkte faktiskt baka nu, kladdkaka får det bli. Senare laddar jag upp några bilder från bowlingen igår, bara några stycken eftersom det inte blev så många. Jag hade ju fullt upp med att vinna! Not.

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0