Till och med kokande vatten blir till is. Någon gång, någonstans.

Hade en utmaning med en kär vän att skriva 50 saker jag tycker om (vissa saker; älskar). Jag tycker själv att 20 räcker gott och väl eftersom jag har bilder också, så bring it on!

1. Julen.
Alla lampor, julstöket och finfina paket.

2. Dans, gymnastik, och cheerleading.
Behöver jag säga något mer än så? Nej, för det finns inga ord.

Jag (med blekast ben) och mitt förra lag Panthers innan uppvisningen.

3. Kläder och skor.
Hur skulle man överleva egentligen alltså? Sådär perfekt som det bara kan vara.

4. Att göra något som man är stolt över och sen veta att man gjort ett bra jobb.
Ja, you name it.

5. Musik!
Jag hade inte klarat av att leva utan det. Går inte en dag utan en truddelutt med Minnah, Johan, Paramore eller Lars Winnerbäck i mina öron.

Jag & Johan 30 Maj 2009. Åh så liten och lycklig jag vart. Mina armar måste varit bläckförgiftade.

6. Att dricka sån där iskall cocacola med citron och is i. Med sugrör.
Omg!

7. Mysteriet på Greveholm.
Bästa julkalendern. EVER. Just nu är jag inne i en Greveholm-period och ja, precis, Greveholm är det enda jag kollar på.

8.
Natural Horsemanship.
När man ser hästen göra vad både ledare och häst vill utan alla dessa tömmar, metallbitar i munnen och sporrar i magen. Frihet kallas det!
 
Jag och Idomin i somras.

9.
Ketchup.
"Jag äter ketchup till allt utom pannkaka." Har ni hört det någon gång? Det stämmer på mig. Fast jag äter det till pannkaka också. Jag äter det till fisk, kyckling, nudlar, chiliconcarne, pannkakor, kött, makaroner, potatis, grönsaker (gurka speciellt!), mackor. Ja, verkligen allt! Hylla ketchupen!
 

10. Pyssla.
Göra smycken, papperslådor med fina snören, scrapbooking, måla, klippa och klistra.

Ett himla fint turkost peace armband som jag skapade på pärllanet med Josefine i somras.

11.
Kärlek.
Hästarna, Minnah, Johan, Lars Winnerbäck, odd molly, vänner, familj, djur, min kamera, min sköldpadda, ben&jerrys, nagellack, monster energy, sims 2, kuddar, lurvertröjor, converse, kaksmet, monki, H&M och kläder överlag. Kärlek kan vara mycket!

Min senaste lurvertröja. DET, mina vänner, är kärlek vill jag lova.

12. Planscher & tavlor.
Finfina planscher, tavlor och affisher som pryder tråkiga väggar. Just nu sitter det två svampbob tavlor, 15 Johan Palm affischer (varav två är skivfodral inkl. skiva i!) och en Minnah affish på mina väggar. Vad sitter det på era?


13. Fina serviser.
Jag har min favorit servis. Jag har dock bara två asketter, två koppar och en kaffekanna. Men ååååhhh så fin den är! Köpte den när vi var påväg hem från Irene & Ronny från Gränna/Vadstena i somras. Jag, pappa och mamma stannade till i ett ex antal antikaffärer. Och där fann jag min kärlek. Christineholms (Design Studio) heter märket. Från 60-talet skulle jag tippa.


14. Färger.
Grön, gul, röd, rosa, orange, lila, guld, mörkblå, ljusblå och silver till exempel.
Lyser upp allt!

15. Tofflor.
Är mina fötter varma så är hela jag varm!

16. Ringar.
Speciellt Georg Jensen och peace ringar. Love!


Min Georg Jensen ring ligger alltid etta. Hur cool?!
Har dock samlat på mig mer än dessa nu det sista.

17. Fotografera
Åh, detta är nog det bästa jag vet (tillsammans med ketchup och cheerleading).

Ickeredigerade. Men ni ser väl, min kamera och jag är ment-to-be.
Vi är en naturbegåvning tillsammans!

18. Folk som bjuder på sig själva.
Mysko-människor som är helt överdrivet flummiga och står för vad dem tycker. Word.

19. 1337.
Jag hoppas att ni alla vet vad detta är, jag behöver inte nämna något.

20. SOMMAR & SOMMARLOV!
Freeeeedoooooommmah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0