Inte helt oväntat


Mormors The Bridge väska är fiiin. Jag skall nog lägga beslag på den snart.

God morgon. 09:42 och jag vaknade för 33 minuter sen. Självklart så var det första jag gjorde att sätta datan på magen i sängen. Inte helt oväntat, eller hur?

Gårdagen tillbringades i stallet (NH för hela slanten), i sängen kikandes på Mysteriet på Greveholm som jag skall fortsätta kolla på idag, och i jacuzzin med Lina och Sanna. Tror att jag kollade på Mysteriet på Greveholm i 3 timmar igår. värt det!

Idag skall jag troligtvis köpa KMB skor (ni vet, de där fina jag visade i ett annat inlägg för några veckor sen?), baka pepparkakshus efter ögonmått med bara pepparkaksdeg, fortsätta tänka NH med Freja, Silver och Idomin, städa mitt rum och kolla klart på Mysteriet på Greveholm som sagt.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0