All these stuffs


Detta är väl de finaste ringarna som existerar, eller hur?!
(Om man inte räknar med Georg Jensen, den kan ingen lista♥)

Allmänt seg dag. Nu är kommer det jobbiga: måste fixa mig eftersom moster kommer. Ugh, dagen efter julafton måste ändå vara den segaste.
Måste säga att jag lyckades installera mitt sims som jag fick av syster. Lycka!

Mina julklappar jag fick igår:
- ELLE + Bröllopsfotografen och Toblerone på morgonen.
- Ridstrumpor
- 1 mysdräkt (byxor + tröja)
- ca 500 kr
- 100 kr presentkort på bio
- 700 kr på H&M
- 200 kr på Panduro 
- En röd väska från H&M som jag kärade ner mig i, i somras.
- En hund med lååång svans som är en ringhållare!
- Ren-ringen jag önskade mig.
- En ring som är som en fluga.
- Ett halsband.
- SIMS 2 (hade inget eget sims, jag lånar alla 8 av Lovisa, hoho.)
- SWE ländtäcke till Silver
- Det bruna hoppschabraket till Silver (som jag ville ha!)
- Kudde och täcke i leopardmönster som ni kanske vet jag älskar ♥

Perfekt jul. Men nu måste jag dra mig.
Eskimåpussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0