I love photograph

Som vanligt. Jag kan inte sova. Även fast jag inte sov någonting denna (logiskt sett: förra) natten. Så jag tänkte lägga upp ett par foton som jag tagit det senaste, blir det bra? För att fördriva tiden lite. Jag har verkligen tröttnat på gimp så jag testade Picnik och det var faktiskt mycket enklare (brukar vanligtvis bara göra collage där, inte redigera&retuschera). Blev inte lika fint, men ändå! Det blir säkert bra. Funderar på att köpa Photoshop faktiskt. Men i alla fall: enjoy!


_________________________________________________________
.: ~ Nikon D5000 / 18-55 mm. (standard) / Gimp 2.6 - Picnik ~ :.

___________________________________________________________
.: ~ Nikon D5000 / 18-55 mm. (standard) / Gimp 2.6 - Picnik ~ :.

___________________________________________________________
.: ~ Nikon D5000 / 18-55 mm. (standard) / Gimp 2.6 - Picnik ~ :.

________________________________________________________
.: ~ Nikon D5000 / 18-55 mm. (standard) / Gimp 2.6 - Picnik ~ :.

_________________________________________________________
Den första bilden är väl lite halvdöd. Men jag gillar sepia, så den fick faktiskt bli så. De andra två följande hade så fina färger så jag kunde inte ha sepia eller svart vitt på dem, det skulle bli så tråkigt. Den sista är bara så charmig! Julias hund (Lagotto Romangolo) Zippo!
Tar nog flera bilder imorgon också. Vet bara inte vad jag ska fota! Har lite brist på idéer..Hm. Får tänka över natten, för nu ska jag sova! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-14 @ 12:32:18
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0