Silver Lad

Ja, jag har faktiskt varit ute och cyklat runt sjön i en timma redan, duktigt!

Tänkte i alla fall lägga upp bilder på hästen som vi provred förra veckan. Silver Lad heter han, absolut maxad d-ponny (148), född -94. Jättejättejättttte snäll och gosig, men väldigt pigg. Blev väldigt het när vi hoppade. Eller vi skuttade över ett 30 cm hinder i trav. Men eftersom han är så snäll så skulle han aldrig kasta av någon eller så (sa ägaren). Det får man ju inte hoppas i alla fall, haha. Det blev nästan bara suddiga och mörka bilder eftersom det var i ridhus & mamma fotade. Men jag orkar inte redigera dem eller något nu.


Silver åt vänster & Gipsy åt höger.




Jag bjuder på denna, haha.



Nu var det inga mer roliga bilder. Förutom när jag red Kurt lite efteråt eftersom mamma & anki pratade, då tog jag Kurre av henne och red honom för han blev rastlös, haha.



/ idahopalm

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är sjuukt nice! :) Jag ska ta med mig en tom resväska o fylla den med bara massa converseskor, (och lite kläder) haha! Säg till innan om du vill att ja ska köpa med mig hem till nån viss modell osv :)

2010-08-11 @ 13:08:49
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0