Udda-valla

Sista inlägget idag tror jag faktiskt. Om jag inte får för mig att lana med sean banan igen, som jag gjorde här om dagen, haha :).  Eftersom jag fick pengar till en cykel när jag fyllde år så ska vi åka och köpa den i morgon. Det enda problemet är att den inte finns i Göteborg utan vi måste åka till Uddevalla! Inte kul, men den kommer inte in förräns i September, och så länge orkar jag inte vänta faktiskt. Så det är faktiskt värt det.
Idag fick min kusin sin bebis också, så vi får väl åka och hälsa på dem! En liten flicka blev det i alla fall. Nu har jag äntligen ett bra alibi till att få åka kaninresan på Liseberg, gött! Nejdå. Fast jo.

Och just det! Ni skulle sett den baseball jackan jag hittade förut när vi var i Kungsbacka. Det stog inget H på den (som det gör på dom från Gina Tricot), utan det stod Cheesecake! Åh, jag ville verkligen ha den. Men den kostade 300, och jag är ju lite fattig nu..Får ta fram mina puppyeyes till mamma och säga att hon är fin i håret så kanske den blir min i alla fall, hehehe..

Förlåt för värsta Stina-Lee inlägget, hoppas ni överlever.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0