Gimmie more

Moster & Robert är fortfarande här, de har varit här sen runt 18 tiden tror jag. Själv är jag väldigt trött och funderar på att sova faktiskt. Orkar inte vara vaken, fast jag vill verkligen pärla! Gjorde precis ett svart halsband (med band), peacemärke och rosa pärla med kedja på, jättesött faktiskt. Men med som alla andra smycken så ska jag sälja det, för jag skall köpa en underbar väst som jag har förälskat mig i på Pondus.
Och så fick jag sålt ett halsband för 220 kr, så jag är inte lika fattig längre. Nu ska jag spara mina pengar, vartenda krona ska jag spara. Jag har ju faktiskt köpt nya kläder, så jag behöver inte lägga pengarna på det i alla fall. Än så länge så har jag 230 kr. Gött! Västen kostar ju bara 2100. Åhh! Varför är jag så fattig? :(

Men nu ska jag sova om det står rätt i min planering. Eller orkar jag pärla lite till?
God natt i alla fall, hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0