Thats tha waay

Bio idag. Den börjar kvart över 4 och jag sitter fortfarande vid datan, bra där. Och innan det ska vi köpa spån till hästarna och present till Lisa, fråga mig inte hur vi kommer hinna det men mamma kan ju alltid allting så hon vet säkert.

Igår hade vi handlat nudlar i burk (yes, det är sant) och så tänkte jag dricka det kokande vattnet som låg däri eftersom jag inte tänkte att det skulle vara varmt. Men ja.. det var visst varmt. Så jag har ingen känsel på min tunga och den är full med blåsor.  Men jag är inte blond. Jag fick sitta och käka iskall ben&jerry glass hela kvällen. Inte för att det skadar, men ändå - jag mådde illa.

xoxo
idaho unicorn,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0