Snabb som en jude

Hemma nu, ska äta och byta om sen plugga på en massa skit. Men innan det ska jag stort sätt springa ut till stallet som en jude från hitler eftersom det närsomhelst börjar regna skulle jag tro. Fast nu kom solen, så..ah fast nä. Hahaha.

Gjorde det dära omprovet idag också, gick väl åt helvete som vanligt som det alltid gör för mig, men vad ska jag göra åt saken? Har just nu en hel del annat att tänka på och orkar inte bry mig om dom dära cp ämnena inklusive lärare.
Skönt i alla fall att jag slutade hyffsat tidigt idag, i morgon är det någon konstig sak så vi börjar 9 och slutar 2. GÖTTANS.

Chili con carnen väntar i kylen, jag tror den längtar efter mig.
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0