Jag är inte efter (-bliven)

Gütten kvällen!

Förlåt för världens längsta inlägg förut. 30 Maj kom bara upp i min hjärna och jag började skriva, kunde inte sluta. Jag är ledsen. Detta blir ett kortare inlägg, jag lovar.

Jag har i alla fall pluggat matte nu i 30 minuter, lyckades med 11 tal. Sen gav jag upp. Jag kom till 30 tror jag, så nu ligger jag 5 tal före. Inte efter alltså! Yey me! Men så fort jag kommer till mattelektionen så kommer jag halka efter som vanligt, eftersom man inte kan koncentrera sig i skolan. Underligt och konstigt, alla är lärare helt störda kanske är därför. Och häromdagen till exempel, så väntade jag utanför biblioteket fast dörren var öppen. Gustav (tror jag det var) putte på tvn i biblioteket och bakom mig kom äckel Elisabeth H, så sa hon: Men lilla gumman! Med världens argaste röst och drog tag i tvn och ställde in den. Jag nuddade den inte änns sa jag minst 5 gånger, hon bara ignorerade mig. Så dum i huvudet så det finns ju inte! Mormor som känner henne frågar hela tiden om hon är snäll. Jag har inte lagt märke till henne, men nu har jag ju det rätta svaret. Och hon är dessutom special-lärare för mongoungar. Stackars barn! 

I morgon slutar jag 4 och ska hem, plugga, rida. Sen är det fredag igen!
Borsta tänderna och sova nu.
Gütten natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0