'Du såg exakt lika påkommen ut som du var'

Gütten Kvëllen.
För er som bryr er har faktiskt ätit nudlar till middag idag. Jag gillar inte räkor, så jag gjorde nudlar. Och så har jag ätit godis också. Anyways, just nu lyssnar jag på Markus Krunegård (♥) och ska snart fortsätta göra Lovisas tredje armband som hon ville ha! Hon har gjort mig rik på bara 1 vecka. Snart har jag inga pärlor kvar, men det gör ingenting. Jag får ju pengar, haha. Hon skulle visst komma förbi i morgon och lämna pengar och självklart få sitt armband också.
 
Just det, i morgon kommer Susanne, Nicke och Jim och vi ska grilla. Fast först på förmiddagen ska jag till mormor igen (som jag var idag) eftersom hon skall iväg på trimmkurs. Jag skulle visst passa alla hundarna, tyckte hon. Då får jag väl göra det. Förut var jag ute med valparna för första gången, de är ju för söta! Jag hade dem bara i famnen, men ändå. Jag tog massor av bilder, men jag har ingen lust att fixa med det just nu så det kommer fler i morgon.


Ha en fortsatt trevlig kväll!
Damn, nu lät jag vuxen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0