Converse :3

Hejsan (:

Har inte uppdaterat någonting det senaste, har verkligen inte haft någon lust. Well, well..
Idag har jag väl inte gjort någonting tänkte jag säga, men jo det har jag visst det. Jag har hunnit träna, köpt converse och ridit. Jag fryser som en mygga på nordpolen, om det nu finns såna, och ska snart ner och värma mig vid kaminen. Red Idomin i halsring för första gången, duktig var han som vanligt. Freja blev tömkörd men fick ändå ett sånt där damp busryck igen, inte lika illa som häromdagen men hon hoppade till och sprang ett par meter. Visserligen var det för att Idomin började trava. Anyways, söta är dom i alla fall.

I morgon ska jag bara vara hemma, rida och slöa mig. Hoppas det är fint väder så kanske jag kan gå bort till mormor eller syster och träna hunden/hundarna. Hade varit skönt :)
Nu ska jag kolla på tv, ses!

idahounicorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0